Wednesday, October 3, 2012

Шив шинэ

template блогтоо хийчихлээ. Эхлээд харсан чинь жаахан эвгүй юм шиг. Гэхдээ зүгээр юм шиг байна аа. За ямар ч байсан ингээд бичээд байхад урамтай л юм шиг байна. Харахад дажгүй харагдаж байна лээ. Дээр нь бас уншихад ч аятайхан юм билээ. За за гол бичих гэсэн асуудалдаа оръё доо. 

Одоо би  гэдэг хүн 4-р курс болоодохлоо. Бодоод байсан чинь ер нь өөрийгөө голохоор юм зөндөө байна аа. Өөрийгөө сайн дайчилж байж их юм сурах богинохон хугацаа надад үлдэж байгаа юм шиг санагдаж байна. Англи хэлээ сайжруулах, мэргэжлээрээ гайгүй мэдлэгтэй болох, дүнгээ сайн гаргах, хамгийн гол нь ажлын сайхан туршлагатай болох гэх мэтээр бодох юм ёстой мундахгүй л их байна. Дээрээс нь одоо энэ намрын эрдэм шинжилгээний хуралд гайгүй сэдвээр сайхан юм хийгээд оролцох юм сан. Гэтэл би яг үнэндээ яагаад байна вэ? гэвэл учраа нэг л сайн олж өгөхгүй байна. Чухам юу нь болохгүй байгаа юм бүү мэд. Сонсож мэдсэн юм багадаад байгаа юм болов уу сайн мэдэхгүй л байна. Ямар ч байсан би өөрийгөө хичээгээд зүтгэвэл чаддаг гэдгээ мэдэх болохоор сайн хичээх хэрэгтэй байна. Харин юунд гэдэг л хамгийн чухал  мөртлөө бүрхэг асуудал болоод байх шиг. Ямар ч байсан эхний ээлжинд би намрын эрдэм шинжилгээний хуралд онцгой сайхан сэдвээр сайхан ажил хийж оролцмоор байна. Тэрнээс наана бусад нь хамаа алга аа. Бас юу болоод байгаагаа сайн мэдэхгүй ингэж хоёрын хооронд яваад баймааргүй байна. Сургууль дээр байн байн очиж их юм сурч мэдэх хэрэгэтй байна шүү. Харин чухам яадаг юм билээ бүү мэд. Нэг л арга эвээ сайн олохгүй байх чинь ээ. Толгой минь шажигнан ажиллаад надад сайхан шийдэл гаргаж өгөөрэй. Хүсч байгаа юмандаа нэг л хүрэхгүй сэтгэл дундуур байна. Яагаад вэ гэвэл урьд урьд нь би сурсан газар болгондоо байнга л их бага ямар нэг хэмжээгээр амжилттай сурч байсан. Харин энэ удаа төгсөх дөхөж байхад ямар нэг шагнал, гавьяа юу ч алга. Тэгэхээр энэ л миний сэтгэлийг зовоож байна. Гол нь шагналдаа байгаа юм биш л дээ. Шагнал юуг илтгэх вэ гэвэл миний хэр зэрэг үр дүнтэй сурсныг илтгэнэ гэсэн үг. Би тэтгэлэг авах юм уу эсвэл ямар нэгэн эрдэм шинжилгээний хурлын шагнал авах ёстой. Заавал хийх ёстой зүйлийн маань нэг энэ шүү дээ. Харин яг одоо бол сайхан завтай байна. Хийх ёстой зүйлс ч их байна. Тийм болохоор би энэ цаг хугацааг зүгээр алдаж болохгүй. Алдагдсан боломжийн зардал гэдэг чинь их чухал ойлголт шүү. Хэзээ ч буцаад олдохгүй зовлонтой эд дээ. Аль болох бага байлгахыг л хичээх хэрэгтэй.

4 comments :

  1. Шүүмжлүүлээд болихоор шийдэв

    ReplyDelete
  2. kachin um tavitsan bsn bj haahha

    ReplyDelete
  3. Хха за тэгээд хаа ч байсан байнга ингээд байхаараа яадын. Болиулцан байгааздээ күүкээ!

    ReplyDelete
  4. haa ch baisan bainga yasan geneee?

    ReplyDelete

Надтай үзэл бодлоо хуваалцаж байгаа танд баярлалаа.