Saturday, March 27, 2010

За ямар ч байсан ард нь гарлаа даа...

За ямар ч гэсэн ёстой юм юм л боллоо доо. За тэгээд өнөөдрийн хувьд надад үнэндээ сайхан ч юм шиг муухай ч юм шиг нэг тиймэрхүү өдөр байна даа. Тэгээд анх удаа болоод ч тэр үү санасныг бодвол нэг л хэцүү байлаа шүү. Соёлын шок гэгчээр хэдий бүх зүйлийн талаар мэдэж байсан ч гэсэн анх удаа болохоор цаанаа л нэг өөр байх юм даа. Харин хаа очиж би гэдэг хүн хэдэн жил худлаа үнэн хэдэн төмөрний хойноос хөөцөлдөж авч алдаж явсан болохоороо ч тэр юм уу ямар ч шалгалтанд орсон сандрах гэдэг нэг том айдас байдаггүй болсон бололтой. Энэ тэгэхээр бас нэг давуу тал шүү тиймээ. Тэгээд ер нь бол өнөөдрийн байдлаар миний хувьд энэ удаагийн шалгалт маань нэг том туршлага болоод л өнгөрч байна даа. Одоо дүнгээ л хүлээгээд сууж байх үлдлээ дээ. Гэхдээ би хэдэн ч оноо авсан байсан тун удахгүй дахиад нэг өгөөд үзье гэж бодож байна шүү. Гэхдээ зунаас наашгүй л дээ одоо бол. Хичээлийн хажуугаар бэлдсэн болохоор хичээл бас бага зэрэг хоцорсон байгаа тул энэ тал дээрээ одоо анхаарах хэрэгтэй байна л даа. За ямар ч байсан гэсэн өмнө нь энэ нэг лайг дуусахаар нэг сайхан амрана гэж бодож байсан боловч дахиад л хичээлд дарагдах юм шиг байна дөө. Гэхдээ шантрахгүй ээ. Би чинь хэн билээ дээ нтр заза just joking xD

4 comments :

  1. hama tgd baga ch gsn turshlaga dara neg goy post bolgood tavichaarai. hamtdaa hugjitsguuy ntr

    ReplyDelete
  2. hariu ni 4.14 nd garahiim bn te? zaza ymr ch bsn shantralgui zalhuuralgu chadhaaraa tuushtai sain beldej chadsan bol ternees tom uram, turshlaga gj yu bhav :D bayar hurgii

    ReplyDelete

Надтай үзэл бодлоо хуваалцаж байгаа танд баярлалаа.