Friday, July 20, 2012

Сонин мэдрэмж

Би ойрын өдрүүдэд аюгүй гоё аз жаргалтай ч юм шиг бүх бодсон зүйлүүд бүтээд сайхан байлаа. Харин тэгсэн өнөөдөр яагаад ч юм бэ нэг л тийм сэтгэл дундуур байна. Өчигдөр аав өдөр гэртээ дахиад л гэртээ ганцаараа байх нь гэсэн нь надад тэгж таагүй сэтгэгдэл төрүүлээд байна уу. Би уул нь аавтай гэртээ байж сайхан амраая гэж бодож байсын. Тэгсэн чинь өдөр би ийшээ тийшээ явж баахан юм болсоор байгаад гэртээ олигтой байж чаддаггүй. Аавтай хамт сайхан хоол хийж идээд л гэрээ цэвэрлээд санааг нь амрааж сайхан байж байвал аавд уул нь гоё амралт болох байх. Бас хөдөө явж сайхан агаар амьсгалж гэр бүлээрээ гоё зугаална гэж бодож байлаа. Тэгсэн чинь ээжийн амралт таардаггүй. Ээж амрах гээд өдөр шөнөгүй ажиллаж байна. Тэгээд гэртээ олигтойхон үзэгдэх ч үгүй байна. Ингээд харахад сэтгэл гонсойлгом юмнууд зөндөө л байгаад байх шиг. Заза энэ ч яахав. Харин цаашдаа ямар байхаа нэг бодож үзнэ ээ. 
Ер нь миний бодлоор цаашдаа ямар нэгэн чаддаггүй зүйлээ олж харах бас цаашдаа надад маш хэрэгтэй тийм зүйл олж мэдэх хэрэгтэй байна. Би ер нь их хор шартай юм шиг байгаан. Өөрийнхөө чаддаггүй зүйлийг заавал хийж сурмаар санагдаад байдгийн. Би ямар нэгэн юм чадахгүй гэж бодохоор уур хүрээд байхын. Харин яг сайхан сураад явж байхад минь тэвчээртэй зан дутагдаад байдгийн. Харин энэ муу зангаа засч чадвал би үнэхээр мундаг гар болох байх даа. Энэ бүгд зүгээр л залхуурлаас үүдэлтэй байх гэж бодож байна. Тийм болохоор залхууралгүй байх хэрэгтэй. Ажилсаг, хичээнгүй зантай байж өөрийнхөө үзэж бодолд тууштай байх хэрэгтэй. Би хичээнэ ээ.

No comments :

Post a Comment

Надтай үзэл бодлоо хуваалцаж байгаа танд баярлалаа.