Sunday, July 15, 2012

Зурхай

Энэ зурхай гээчид би нээх итгэдэггүй байсын. Гэтэл сүүлийн хэд хоногуудад ер нь сүүлийн хэд хоног ч гэж дээ бүр хавар л ер нь итгэх хандлагатай болчихоод байсын. Тэгсэн өнөөдрийнхөө зурхайг нэг гоё юм хиймээр санагдаад. Хэхэ. Хэрэггүй гэж боддог байсан зүйл маань хэрэг болоод ч байх шиг. Тэхдээ л нээх гоё байхын. Уншаад гоё юм байхаар нь аягүй урам аваад л. Лаг магтсан эдр юм байвал сэтгэл санаа нээх өөдрөг болоод л. Таагүй юм бичсэн байвал харин жоохон болгоомжлоол тэгээл тэрийг нь нээх тоохгүй сэтгэл санаандаа нөлөөлүүлэхгүй байгаа болохоор ер нь дажгүй юм байна лээ. Харин өнөөдөр лаг ирээдүйтэй юм эхлэх юм байна эдр гээд бичцэн байхын. Тэгсэн би зун нэг судалгааны ажил хийнэ гэж бодоол яваад байсын. Тэрийгээ бүр өнөөдөр эхэлмээр санагдаад. Тэгээд л эхэлж байх жишээтэй. Залхуураад байгаа юм уу яагаад байгаан нэг л эгзэг нь таарч өгөхгүй байсан эд маань ингээд өнөөдөр эхлэх гэж байх шиг байна. Харин энийг гол нь сайн няхуур хийнэ ээ. Яг бүгдийг нь ном ёсоор нь хийгээд өөртөө нэг юм мэдэж авч байна гэж бодож хийх болохоор нэг их яарч сандран чанаргүй юм хийхгүй ээ. Эконометрикс орж байхад Алтаа багш маань гүйээ мөн их юм сургаж дээ бид нарт. Би лав хэлж байсан үгнүүдийг нь мартаагүй л байна. Сайн санаж  байгаад судалгаагаа хийнэ ээ. 
Бас дээр нь би гэдэг хүн одоо бараг хагас сарын дараа хөдөө явах гэж байгаа болохоор тэр болтол хийх юм асар их байна. Тэрэн дундуураа заавал амжуулах хэрэгтэй байна аа. Өөрийнхөө хийнэ гэсэн юмыг хийж сурна гэж би энэ зун өөртөө зорилго тавьсан. Тэрэндээ би заавал хүрнэ. Дутуу алсан могой шиг юм хийж байхгүй гэж бас бодож байгаа. Гараасаа дараа нь харсан ч сэтгэлд сэвгүй юм гаргаж байхыг л хичээж байх болно. Энэ болтол хараад байхад би юмыг маш сайн эхлүүлж урам зоригтой явж байгаад л юу нь болохоо больчихсон юм гэмээр төгсгөлийг үзэхгүй их олон зүйлийг хаяж байсан юм шиг санагдсан. Тийм болохоор би одооноос эхлээд тийм байхгүй ээ. Хийсэн ажилдаа тууштай байж ЧАНАРтай дуусгаж байх болно. Энэ бүхэнд минь харин зурхай, хүмүүсийн хэлсэн ганц хоёрхон үг зэрэг жижиг жижиг зүйлс санаандгүй байдлаар их урам зориг өгч байгаад их баяртай байгаа шүү. Хичээгээд байдаг хэрэг ээ. Нээрээ http://news.gogo.mn/horoscope/ дажгүй шүү.

No comments :

Post a Comment

Надтай үзэл бодлоо хуваалцаж байгаа танд баярлалаа.