Saturday, August 22, 2009

Goodbye Anuka!

8-р сарын 23. Энэ өдөр миний амьдралд таарч байсан хамгийн энгийн хэрнээ ер бусын тэр нэгэн хүнийг дахин ойрын жилүүдэд харахгүйгээр миний бие үдэж өгөх гэж байгаа билээ. Энэ бол мэдээж 11-р сургуулийн 11а ангийн сурагч, миний ширээний анд Э.Анужин билээ. Тэрээр Тайваний их сургуульд тус улсын засгийн газрын тэтгэлгээр сурах гэж байгаа бөгөөд энэ сарын 23-нд Тайвань улсыг зорих гэж байна. Миний мөрөөдөж явдаг зүйлүүдийн ганц хоёроор тогтохгүй олон зүйлс энэ охинд байдагт нь бас түүний зан чанар гээд бараг бүх юманд би үнэхээр атаархахгүй байж чаддаггүй мөн найзаараа ингээд гадаадын нэртэй сургуульд тэтгэлгээр суралцаж байгаад нь бахархахгүй байхын аргагүй юм. Мөн түүнээс сурч мэдсэн, ухаарч амьдралдаа тусгасан юмыг харах хандлага маань тэс өөр болсон гээд олж авсан зүйлүүд тоочихын аргагүй мэт санагдах юм. Он цаг улиран одож олон жил өнгөрсөн ч жинхэнэ сайн найзыгаа үргэлж санаж байнга холбоотой байна гэдэгтээ туйлын итгэлтэй сэтгэл хангалуун байна. Ингээд найздаа сайн яваад хурдхан Монголдоо ирж эх орноо хөгжүүлэхэд хувь нэмрээ оруулаасай гэж хүсье.

1 comment :

Надтай үзэл бодлоо хуваалцаж байгаа танд баярлалаа.