Friday, September 9, 2011

Том болжийна аа.

За ингээд л нэг мэдэхэд 3-р курсын оюутан гээд явж байна гэж бодохоор сонин ч юм шиг сайхан ч юм шиг бас аймар ч юм шиг тийм нэг сонин мэдрэмж төрдөг юм байна. Гэхдээ ямар ч байлаа гэсэн энэ жил бол миний хувьд маш чухал жил гэдэг нь ойлгомжтой. Ерөнхийдөө мэргэжлийн чиглэлийн хичээлүүд одоо л орж хэн нь хэн болох гээд байгаа цаашдын чиг хандлага маань тодорхойлогдох гээд байгаа юм байна л даа. Харин миний энэ жил хийнэ гэж бодож байгаа зүйл зөндөө их байна аа. Хамгийн наад зах нь нэг эрдэм шинжилгээний хуралд гоё сонирхолтой сэдвээр оролцоод нэг тиймэрхүү эрдмийн ажлын амтыг амтлаад үзчих хэрэгтэй байгаа юм. За цаашлаад их сургуульд сурах зүйлийнхээ талыг ингээд дүүргэчихсэн гэж бодохоор дэндүү чамлалтай ч юм шиг. Тийм болохоор энэ бүгдийг нөхөж өөрөө өөртөө уур хүрэхээргүй байхын тулд надаас ихээхэн зүйлийг энэ жилийн хугацаанд шаардаад байгаа болж таарч байна. Миний хувьд хамгийн сэтгэл хангалуун байгаа зүйл маань юу вэ гэвэл энэ бүгдийг хийх хүсэл эрмэлзэл минть оргилон буцалж байгаа явдал юм. Урам зоригоор дүүрэн байхад би ямар ч зүйлийг хийх тийм их эрч хүч надад байх болно гэдгийг би мэдэж байна. Ингээд хичээгээд байдаг хэрэг ээ. Чадах бүхнээ энэ жил туршаад үзнээ хөөөө.

2 comments :

Надтай үзэл бодлоо хуваалцаж байгаа танд баярлалаа.