Sunday, November 1, 2009

The Secret (Нууц)


Нээрээ би ер нь бодоо байхад бараг 3 жилийн өмнө юм уу даа "Нууц" номоор хийсэн киног нь үзэж байсан санагдна. Тэр цагаас л бараг эхэлсэн болов уу арай нэг ухаан бага багаар орсон ч юм уу. Ямар ч байсан бодол санаа гэдэг юмандаа анхаарал хандуулж эхэлж байж билээ. Тэгээд бас одоо бодоод байхад тэр нь ч хангалтгүй байгаа юм шиг байна аа. Тэгээд "Нууц" номыг нь гэртээ уншаад сууж байна. Ер нь миний бодлоор бол ажилтанд яаж хүрэх вэ гэсэн номнууд бүгд л нууцад гарсан юмнууд дээр очиж байх шиг санагдах юм. Мөн цаашлаад бодол санаа гэдэг бол ер нь хүн болгонд байдаг хамгийн энгийн бөгөөд хамгийн хүчтэй зэвсэг юм байна л даа. Хүн болгон өөрөө ч мэдэхгүй бүх л сайн болон муу зүйлсийг бодлынхоо тусламжтайгаар өөрлүүгээ татаж байдаг гэнэ. Яг л соронз шиг сонин байгаа биз. Ер нь бол миний хувьд бол тохиолдлоор юм уу бүр тэр хууль нь үйлчилж байсан аль нь ч байсан ямар ч байсан хэд хэдэн удаа энийг туршиж үзэхэд болж л байсан юм даа. Тэгээд одоо бол амьдралдаа бүр яг мөрдөөд үзье гэж бодлоо л доо. Яг одоо миний амьдралын хамгийн чухал мөч ирчихсэн юм шиг надад санагдаад байх боллоо. Тийм учраас санаа бодол бүх юмаа цэгцлэх хэрэгтэй байгаа байх тийм ч учраас үүнийг туршиж үзэхээр шийдлээ. Ингээд үүнийг уншсан та ч бас туршаад үзээрэй. Ямар алдах зүйл байх биш харин үр дүнд нь та өөрийнхөө төсөөлж ч байгаагүй их зүйлийг хожиж ч магадгүй шдэээ...

2 comments :

  1. chi nomii ni haanaas avsiin mangar zolig ve aygui bol 8000 tug.r avsan daa nadaa heljagad 5920 tug.r avchku ter ch yahav bi 1 turshaad biyluulsen ldee uneheer boldiin blee

    ReplyDelete
  2. харин болох л ёстой л доо. Би ээжид байхаар нь уншсиймаа

    ReplyDelete

Надтай үзэл бодлоо хуваалцаж байгаа танд баярлалаа.